2013. május 12., vasárnap

Kapudrog a terepfutáshoz - Káli30, 2013

Egy friss beszámoló a Káli30-ról az Endorfin Kalandsport Egylet jóvoltából. Köszönjük!!

"A kolostor után viszont elkavarodtam. Az itiner szerint a következő ellenőrzőpontig egy darabig a piros jelet kellett követni, majd a kéket, végül a zöldet Tóti-hegyre. Nos, én amint megláttam a kéket, azonmód rá is fordultam. Csak épp a másik irányba. Még örültem is, hogy egy kicsit végre lehet ereszkedni, így egész jó tempóban haladtam, de aztán gyanús lett, hogy eltűntek a túratársak. Hátraarc, némi káromkodás, és futás vissza az elágazásig. Nem tudom hogyan tudtam eltéveszteni, főleg, hogy az egyik fára egy bazi nagy „
K” betűt is felpingáltak a jótét szervezők. Ha jól számoltam, a kitérő kb 1-1,5 km-be került. Hát, nem voltam maradéktalanul boldog....."
[Tovább az Endorfin Kalandsport Egylet oldalára...]

________________________________________
Forrás: 
http://endorfin.blog.hu/2013/05/08/kapudrog_a_terepfutashoz_kali30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése